Problémy mladistvé pleti

Problémy mladistvé pleti

Problémy mladistvé pleti…
Problém, se kterým se potýká téměř každý mladý člověk. Známé značky nabízejí řešení, některá jsou dražší, jiná levnější, ale všechny mají jedno společné: Neřeší problém. Na začátku roku 2019 jsme nechali naši levandulovou vodu otestovat našimi příbuznými, přáteli a rodinou, které trápil podobný problém. Byli jsme ohromeni tím, že nám všichni začali volat a děkovat. To byl okamžik, kdy jsme se rozhodli nabídnout náš produkt on-line.
 
Naštěstí se naše 3 děti vyznaly v technologiích a pomohly nám náš nápad realizovat. Z neznámého produktu se postupně stal nejúčinější produkt proti kožním problémům v Bulharsku a v roce 2020 i v dalších evropských zemích. Ze tímto úžasným příběhem jsou však roky tvrdé práce.
 
O nás
Jsme rodinný podnik zabývající se organickým farmářstvím od roku 2000. Začali jsme jako amatéři, ale s obrovským nadšením. A i když je náš podnik již úspěšný a od začátku jsme se velmi posunuli, snažíme se být stále lepší a lepší. Velký krok jsme udělali v roce 2019, kdy jsme spustili náš on-line obchod za pomoci našich dětí. Naše produkty si postupně oblíbili lidé po celé Evropě a získali jsme ocenění Organický farmář roku.
InaEssentials
Začali jsme bez velkého očekávání. Náš syn e-shop vytvořil během toho, co studoval marketing a reklamu na univerzitě ve Velké Británii. Rozhodl se také vytvořit a otestovat reklamu na Facebooku. Nejprve reklama nepřinesla žádný efekt. Utratili jsme mnoho peněz a měli jsme tak 1-2 objednávky denně. Všechno se změnilo po týdnu, kdy se pod reklamou začaly objevovat pozitivní komentáře.
Po měsíci měla naše reklama více než 20 pozitivních komentářů, které měly velmi pozitivní efekt. Rozhodli jsme se spustit další 2 reklamy. Objevily se další pozitivní komentáře. Díky komentářům jsme si všimli, že levandulovou vodu kupují nejen teenageři, ale lidé z různých věkových kategorií.
Rozhodli jsme se udělat mnoho změn. Dospěli jsme do bodu, kdy jsme každý den prodali 30 lahviček levandulové vody. V té době jsme všechny lahvičky plnili manuálně. Rozhodli jsme se si pořídit plnící stroj a také stroj na etikety. O měsíc později jsme si pronajali malé místo pro naši práci a chvíli poté jsme měli první 2 zaměstnance, kteří nám pomáhali s e-shopem.
Po tom, co jsme prodali 1000 lahviček, jsme se rozhodli nabídnout našim zákazníkům garanci vrácení peněz v případě nespokojenosti. To byl pro naši firmu velký krok, protože jsme díky tomu získali více zákazníků, kteří předtím měli obavy z investice do nového produktu. Do dnešního dne jsme prodali více než 110 000 levandulové vody a pouze 160 nespokojených zákazníků.
Po tom, co jsme se ujistili, že naše levandulová voda opravdu pomáhá, rozhodli jsme se trošku riskovat. A tak jsme začali prodávat i v Polsku, na Slovensku, v Německu a v Rumunsku. Poté následovala Česká republika, Velká Británie, Rakousko, Španělsko, Francie a mnoho dalších zemí. Začali jsme dostávat děkovné zprávy ve všech jazycích. Bylo to pro nás jako sen, ale zároveň jsme začali cítit mnohem větší zodpovědnost a snahu poskytovat ten nejlepší zákaznický servis.
Den co den odpovídáme na všechny komentáře, zprávy a emaily našich zákazníků a věříme, že se nám daří poskytovat ten nejlepší zákaznický servis. I když to zabere mnoho času, věříme, že je to důležitou součástí naší firmy a ukazuje to našim zákazníkům, že nám na nich opravdu záleží. K dnešnímu dni máme více než 10000 pozitivních komentářů na naše výrobky.
Proč jsou naše produkty výjimečné?

To, co nás odlišuje od ostatních je to, že se o naše pole staráme zcela jiným způsobem. Pole neošetřujeme žádnými chemickými prostředky. Vytváříme si vlastní přírodní odvar, jehož hlavní složkou je kopřiva, kterou sami nasbíráme. Díky tomu jsou naše výrobky opravdu organické. 

 
CHCETE VYZKOUŠET NAŠE PRODUKTY?
Nezaměřujeme se na obrat, ale na spokojenost a loajalitu našich zákazníků. Začali jsme tímto myšlením a budeme se řídit touto filozofií i nadále. Pokud si chcete vyzkoušet naši organickou vodu, můžete to udělat ZDE a dostanete od nás jako dárek kód na 10% slevu při Vaší první objednávce, který je: blog10

Cíl nad rámec zisku: Jak naše značka působí.

V InaEssentials věříme v odměňování komunit, které nás podpořily. Proto jsme hrdí na to, že můžeme členům menšinových skupin nabídnout pracovní příležitosti, podporovat jejich živobytí a zajistit jim lepší budoucnost. Výběrem našich bio produktů zlepšujete nejen své zdraví a krásu, ale pozitivně ovlivňujete i životy ostatních. Přidejte se k nám a pomozte udělat změnu ještě dnes.